Nakladnici na društvenim mrežama : poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža / Petra Ljevak
Autor
Ljevak, Petra
Nakladnik
Materijalni opis
185 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Napomena
Bilješka o autorici: str. 185.
 
Bibliografija: str. 163-176.
 
Kazalo.
Anotacija
Autorica istražuje nakladništvo kao dio kreativne industrije i umreženog društva pred izazovima digitalizacije i novih tehnologija. Predmet istraživačkog interesa bili su joj čitatelji proze, odnosno beletristike. Polazeći od pretpostavki kako su digitalne društvene mreže pojava s velikim utjecajem na ponašanja i preferencije čitatelja s jedne strane te na proizvodnju i prodaju knjiga s druge strane, analizira cijeli spektar drugih fenomena vezanih uz nove poslovne strategije za razvoj kojih je bitno poznavanje čitateljske populacije.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-169-447-6
Građa
Knjigaknjiga

LJEVAK, Petra
Nakladnici na društvenim mrežama : poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža / Petra Ljevak. - Zagreb : Hrvatska sveučilišna naklada, 2019. - 185 str. : graf. prikazi ; 25 cm
Bilješka o autorici: str. 185. - Bibliografija: str. 163-176. - Kazalo.
ISBN 978-953-169-447-6


Katalog
  • O katalogu
  • Upute
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.